Od 06.2009 |
MarektingKobiet.pl, Redaktor Zarządzająca |
- Zarządzam serwisem i opracowuję content
- Prowadzę działania promocyjne, komunikację w social media, public relations
- Prowadzę działania z partnerami afiliacyjnymi i merytorycznymi
|
06.2010 – 08.2014 |
Amway Business Centre Europe Sp. z o.o., Kraków |
Kierownik Projektów Marketingowych na Europę – Physical Presence (11.2011 – 09.2014)
- Skoordynowałam zaprojektowanie, stworzenie, wyposażenie (meble, sprzęt i branding) oraz otwarcie 12 nowych placówek firmy w Europie: sklepy, centra promocyjne, biura. Większość można obejrzeć na stronie: www.amway-experience.com
- Stworzyłam komunikację online i offline w ww placówkach i ujednoliciłam standardy brandingu w 30 krajach w Europie
- Opracowałam i wdrożyłam standardy visual merchandisingu i brandingu oraz standardy ekspozycji produktów FMCG (kategorie: beauty, nutrition and wellness, home care) w ww lokalizacjach osiągając spójność wizerunku i wzmocnienie brandu
- Opracowałam projekt i wdrożyłam wirtualny sklep umożliwiający zakupy online poprzez urządzenia mobilne po zeskanowaniu kodu QR, tworząc dodatkowy kanał sprzedaży
Kierownik Projektów Komunikacji Marketingowej na Europę – Nutrition and Wellness (06.2010 – 10.2011)
- Planowałam i realizowałam projekty komunikacji w 26 krajach Europy dla kategorii Nutrition & Wellness (ponad 100 produktów – suplementy diety: witaminy, minerały, program utraty wagi, napoje energetyzujące, zdrowa żywność) oraz tworzyłam budżet marketingowy
- Prowadziłam projekty komunikacji marketingowej i online community na Europę dla nowych produktów Weight Management opartego o testy genetyczne, opracowując od podstaw branding, komunikację i spójność materiałów
- Realizowałam działania komunikacyjne wynikające z globalnej umowy sponsoringowej z drużyną piłkarską AC Milan oraz działań dla społeczności Team Nutrilite, co przyczyniło się do budowania pozytywnego wizerunku firmy
- Najważniejsze projekty: repozycjonowanie 2 kluczowych produktów multiwitaminowych w 25 krajach, launch Witaminy C Plus w 26 krajach, launch All Plant Protein Powder w 23 krajach, launch Koenzym Q10 w 22 krajach, launch Iron Folic Plus w 16 krajach
|
10.2007 – 02.2010 |
More than Marketing, własna firma
|
Dyrektor ds. Marketingu i PR (01.2009 – 02.2010)
- Zaplanowałam i zrealizowałam projekty marketingowe i PR dla firm farmaceutycznych (marki: NuvaRing, Vesicare), Olneo.pl. oraz agencji interaktywnej Harder&Harder
- Stworzyłam własny serwis internetowy www.MarketingKobiet.pl wraz z kanałami social media
- Przeprowadziłam pierwsze w Polsce badanie z zakresu marketingu do kobiet (raport ‚Płeć Konsumenta w Marketingu‚)
- Prowadziłam zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim z marketingu do kobiet
- Prowadziłam szkolenia z marketingu oraz marketingu do kobiet
Współpraca z Hays jako Regionalny Kierownik ds. Marketingu CEE (10.2007 – 12.2008)
- Stworzyłam Program „Wracaj do Polski” i serwis WracajdoPolski.pl co budowało wizerunek firmy wrażliwej na problemy społeczne i zachęciło kilkudziesięciu kandydatów do pracy w Polsce
- Prowadziłam działania PR: media relations, udział w programach TV, spotkania prasowe, e-PR
|
08.2007 – 12.2008 |
Hays Poland Sp. z o.o., Regionalny Kierownik ds. Marketingu na region CEE |
- Stworzyłam i wprowadziłam strategię marketingową i public relations dla grupy Hays w Europie Środkowo –Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry)
- Dzięki działaniom content marketingu i inbound marketingu oglądalność strony hays.pl wzrosła o ponad 100%, a liczba leadów wzrosła o 400% w ciągu roku
- Wspierałam otwarcie 2 nowych biur firmy: w Gdyni i w Krakowie
- Kreowałam działania PR, opracowywałam materiały prasowe, udzielałam wywiadów w mediach, dzięki czemu liczba pozytywnych informacji o Hays w mediach wzrosła o 35%
- Wdrożyłam w regionie CEE nowy system on-line do badań satysfakcji Klientów i Kandydatów, upgrade systemu do e-mailingu oraz nowy Intranet, usprawniając komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy
|
06.2006 – 06.2007 |
Polcard S.A., Kierownik Produktu |
- Opracowałam założenia funkcjonalne i model biznesowy platformy lojalnościowej Polcard
- Wdrożyłam Intranet – narzędzie komunikacyjne wewnątrz firmy oraz rozbudowałam stronę WWW
- Opracowałam nowy model biznesowy rozliczeń transakcji internetowych pomiędzy Polcard, integratorami internetowymi oraz sklepami internetowymi
- Prowadziłam działania promocyjne i PR, stale współpracując z agencją PR oraz mediami
- Wdrożyłam produkt Pakiety Serwisowe (SLA) zwiększając konkurencyjność oferty Polcard
- Opracowałam strukturę kosztów terminali i nowe cenniki poprawiające przychodowość firmy
|
11.2003 – 05.2006 |
Netia S.A., Kierownik ds. Programów Lojalnościowych |
- Opracowałam założenia funkcjonalne, model biznesowy, regulamin, komunikację marketingową programu lojalnościowego skierowanego docelowo do ok. 250.000 klientów indywidualnych
- Wdrożyłam infolinię i IVR programu lojalnościowego, zmniejszając koszty obsługi klientów o ok. 70%
- Koordynowałam prace 20 osób należących do zespołu projektowego
- Prowadziłam analizy rezygnacji klientów i na ich podstawie wprowadzałam oferty utrzymaniowe
- Prowadziłam szkolenia z zakresu utrzymania klienta dla konsultantów CallCenter – grupy ok.25 osób
- Wdrażałam i prowadziłam akcje lojalnościowe, np. akcję ?Karnawałowy Weekend Szalonych Cen”, która spowodowała 12% zamianę taryf na bardziej przychodowe i wzrost przychodu o ok. 15%.
|
10.2002 – 09.2003 |
Avantis Sp. z o.o., Kierownik Projektu, zatrudnienie na projekt |
- Wdrożyłam 3 produkty m-commerce dla telefonii mobilnej: Pocztówki Dźwiękowe, Humor, Aktywny Akwizytor dostępne dla klientów indywidualnych w 3 platformach dystrybucji: WWW, IVR, SMS
- Przygotowywałam zawartość ww. serwisów współpracując m.in. ze studiami nagrań, ZAIKSem
- Przygotowywałam oferty i prowadziłam prezentacje dla partnerów i klientów biznesowych
- Prowadziłam działania promocje produktów i PR (m.in. promocje barterowe z mediami)
|
01.2001 – 10.2002 |
eTel Polska Sp. z o.o. |
Kierownik ds. Marketingu i PR (11.2001 – 10.2002)
- Opracowałam strategię marketingową i PR oraz budżet marketingowy
- Doprowadziłam do uzyskania przez firmę tytułu ?Przedsiębiorstwo Fair Play”
- Prowadziłam działania wprowadzające nowy produkt eTel – One (mailing, seminaria, Internet, PR)
- Prowadziłam działania PR organizując spotkania prasowe, opracowując notatki prasowe, współpracując z organizacjami biznesowymi (np. Business Centre Club)
- Organizowałam eventy (seminaria, konferencje) i koordynowałam uczestnictwo w targach
- Zarządzałam stroną internetową firmy www.etel.pl oraz opracowałam zawartość serwisu
Kierownik ds. Billingu (01.2001 – 10.2001)
- Zarządzałam wszystkimi procesami billingowymi: m.in. wystawianie faktur i billingu, kontrola rozliczeń międzyoperatorskich, opracowywanie raportów i analiz
- Wdrożyłam system elektronicznego billingu, który obniżył koszty produkcji faktur (jako pierwszy kraj z grupy eTel tj. Polski, Słowacji, Węgier, Czech, Irlandii)
- Wielokrotnie wykryłam błędy w danych w systemie CRM, co nie naraziło firmy na straty
- Opracowywałam dokumentacje do modyfikacji funkcjonalności systemów on-line CRM i billingowego
- Współpracowałam z irlandzkimi dostawcami systemu billingowego i CRM
|
07.1999 – 12.2000 |
Formus Polska Sp. z o.o., Starszy Specjalista ds. Reklamy |
- Przeprowadziłam przetarg na agencję reklamową oraz uczestniczyłam w przetargu na agencję PR
- Zrealizowałam kilka wysokobudżetowych kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych)
- Wdrożyłam nowy system identyfikacji wizualnej (w tym rejestracja znaku do urzędu Patentowego)
- Zorganizowałam 40 pokazów handlowych w 11 miastach Polski w przeciągu 2 miesięcy
|
10.1998 – 07.1999 |
Alcatel Polska S.A., Asystentka w Departamencie Marketingu |
09.1997 – 06.1998 |
Hellmann Moritz International Forwarders, Pracownik Działu Logistyki |