Doświadczenie i projekty

Od 10.2014 Cosmoderma, Senior Brand Manager – zatrudnienie na projekt
  • Koordynuję wprowadzenie na rynek polski nowej linii produktów do pielęgnacji twarzy
Od 06.2009 MarektingKobiet.pl, Redaktor Zarządzająca
  • Zarządzam serwisem i opracowuję content
  • Prowadzę działania promocyjne, komunikację w social media, public relations
  • Prowadzę działania z partnerami afiliacyjnymi i merytorycznymi
06.2010 – 08.2014 Amway Business Centre Europe Sp. z o.o., Kraków

Kierownik Projektów Marketingowych na Europę – Physical Presence (11.2011 – 09.2014)

  • Skoordynowałam zaprojektowanie, stworzenie, wyposażenie (meble, sprzęt i branding) oraz otwarcie 12 nowych placówek firmy w Europie: sklepy, centra promocyjne, biura. Większość można obejrzeć na stronie: www.amway-experience.com
  • Stworzyłam komunikację online i offline w ww placówkach i ujednoliciłam standardy brandingu w 30 krajach w Europie
  • Opracowałam i wdrożyłam standardy visual merchandisingu i brandingu oraz standardy ekspozycji produktów FMCG (kategorie: beauty, nutrition and wellness, home care) w ww lokalizacjach osiągając spójność wizerunku i wzmocnienie brandu
  • Opracowałam projekt i wdrożyłam wirtualny sklep umożliwiający zakupy online poprzez urządzenia mobilne po zeskanowaniu kodu QR, tworząc dodatkowy kanał sprzedaży

Kierownik Projektów Komunikacji Marketingowej na Europę – Nutrition and Wellness (06.2010 – 10.2011)

  • Planowałam i realizowałam projekty komunikacji w 26 krajach Europy dla kategorii Nutrition & Wellness (ponad 100 produktów – suplementy diety: witaminy, minerały, program utraty wagi, napoje energetyzujące, zdrowa żywność) oraz tworzyłam budżet marketingowy
  • Prowadziłam projekty komunikacji marketingowej i online community na Europę dla nowych produktów Weight Management  opartego o testy genetyczne, opracowując od podstaw branding, komunikację i spójność materiałów
  • Realizowałam działania komunikacyjne wynikające z globalnej umowy sponsoringowej z drużyną piłkarską AC Milan oraz działań dla społeczności Team Nutrilite, co przyczyniło się do budowania pozytywnego wizerunku firmy
  • Najważniejsze projekty: repozycjonowanie 2 kluczowych produktów multiwitaminowych w 25 krajach, launch Witaminy C Plus w 26 krajach, launch All Plant Protein Powder w 23 krajach, launch Koenzym Q10 w 22 krajach, launch Iron Folic Plus w 16 krajach
10.2007 – 02.2010 More than Marketing, własna firma

Dyrektor ds. Marketingu i PR (01.2009 – 02.2010)

  • Zaplanowałam i zrealizowałam projekty marketingowe i PR dla firm farmaceutycznych (marki: NuvaRing, Vesicare), Olneo.pl. oraz agencji interaktywnej Harder&Harder
  • Stworzyłam własny serwis internetowy www.MarketingKobiet.pl wraz z kanałami social media
  • Przeprowadziłam pierwsze w Polsce badanie z zakresu marketingu do kobiet (raport Płeć Konsumenta w Marketingu)
  • Prowadziłam zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim z marketingu do kobiet
  • Prowadziłam szkolenia z marketingu oraz marketingu do kobiet

 Współpraca z Hays jako Regionalny Kierownik ds. Marketingu CEE (10.2007 – 12.2008)

  • Stworzyłam Program „Wracaj do Polski” i serwis WracajdoPolski.pl co budowało wizerunek firmy wrażliwej na problemy społeczne i zachęciło kilkudziesięciu kandydatów do pracy w Polsce
  • Prowadziłam działania PR: media relations, udział w programach TV, spotkania prasowe, e-PR
08.2007 – 12.2008 Hays Poland Sp. z o.o., Regionalny Kierownik ds. Marketingu na region CEE
  • Stworzyłam i wprowadziłam strategię marketingową i public relations dla grupy Hays w Europie Środkowo –Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry)
  • Dzięki działaniom content marketingu i inbound marketingu oglądalność strony hays.pl wzrosła o ponad 100%, a liczba leadów wzrosła o 400% w ciągu roku
  • Wspierałam otwarcie 2 nowych biur firmy: w Gdyni i w Krakowie
  • Kreowałam działania PR, opracowywałam materiały prasowe, udzielałam wywiadów w mediach, dzięki czemu liczba pozytywnych informacji o Hays w mediach wzrosła o 35%
  • Wdrożyłam w regionie CEE nowy system on-line do badań satysfakcji Klientów i Kandydatów, upgrade systemu do e-mailingu oraz nowy Intranet, usprawniając komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy
06.2006 – 06.2007 Polcard S.A., Kierownik Produktu
  • Opracowałam założenia funkcjonalne i model biznesowy platformy lojalnościowej Polcard
  • Wdrożyłam Intranet – narzędzie komunikacyjne wewnątrz firmy oraz rozbudowałam stronę WWW
  • Opracowałam nowy model biznesowy rozliczeń transakcji internetowych pomiędzy Polcard, integratorami internetowymi oraz sklepami internetowymi
  • Prowadziłam działania promocyjne i PR, stale współpracując z agencją PR oraz mediami
  • Wdrożyłam produkt Pakiety Serwisowe (SLA) zwiększając konkurencyjność oferty Polcard
  • Opracowałam strukturę kosztów terminali i nowe cenniki poprawiające przychodowość firmy
11.2003 – 05.2006 Netia S.A., Kierownik ds. Programów Lojalnościowych
  • Opracowałam założenia funkcjonalne, model biznesowy, regulamin, komunikację marketingową programu lojalnościowego skierowanego docelowo do ok. 250.000 klientów indywidualnych
  • Wdrożyłam infolinię i IVR programu lojalnościowego, zmniejszając koszty obsługi klientów o ok. 70%
  • Koordynowałam prace 20 osób należących do zespołu projektowego
  • Prowadziłam analizy rezygnacji klientów i na ich podstawie wprowadzałam oferty utrzymaniowe
  • Prowadziłam szkolenia z zakresu utrzymania klienta dla konsultantów CallCenter – grupy ok.25 osób
  • Wdrażałam i prowadziłam akcje lojalnościowe, np. akcję ?Karnawałowy Weekend Szalonych Cen”, która spowodowała 12% zamianę taryf na bardziej przychodowe i wzrost przychodu o ok. 15%.
10.2002 – 09.2003 Avantis Sp. z o.o., Kierownik Projektu, zatrudnienie na projekt
  • Wdrożyłam 3 produkty m-commerce dla telefonii mobilnej: Pocztówki Dźwiękowe, Humor, Aktywny Akwizytor dostępne dla klientów indywidualnych w 3 platformach dystrybucji: WWW, IVR, SMS
  • Przygotowywałam zawartość ww. serwisów współpracując m.in. ze studiami nagrań, ZAIKSem
  • Przygotowywałam oferty i prowadziłam prezentacje dla partnerów i klientów biznesowych
  • Prowadziłam działania promocje produktów i PR (m.in. promocje barterowe z mediami)
01.2001 – 10.2002 eTel Polska Sp. z o.o.

Kierownik ds. Marketingu i PR (11.2001 – 10.2002)

  • Opracowałam strategię marketingową i PR oraz budżet marketingowy
  • Doprowadziłam do uzyskania przez firmę tytułu ?Przedsiębiorstwo Fair Play”
  • Prowadziłam działania wprowadzające nowy produkt eTel – One (mailing, seminaria, Internet, PR)
  • Prowadziłam działania PR organizując spotkania prasowe, opracowując notatki prasowe, współpracując z organizacjami biznesowymi (np. Business Centre Club)
  • Organizowałam eventy (seminaria, konferencje) i koordynowałam uczestnictwo w targach
  • Zarządzałam stroną internetową firmy www.etel.pl oraz opracowałam zawartość serwisu

Kierownik ds. Billingu (01.2001 – 10.2001)

  • Zarządzałam wszystkimi procesami billingowymi: m.in. wystawianie faktur i billingu, kontrola rozliczeń międzyoperatorskich, opracowywanie raportów i analiz
  • Wdrożyłam system elektronicznego billingu, który obniżył koszty produkcji faktur (jako pierwszy kraj z grupy eTel tj. Polski, Słowacji, Węgier, Czech, Irlandii)
  • Wielokrotnie wykryłam błędy w danych w systemie CRM, co nie naraziło firmy na straty
  • Opracowywałam dokumentacje do modyfikacji funkcjonalności systemów on-line CRM i billingowego
  • Współpracowałam z irlandzkimi dostawcami systemu billingowego i CRM
07.1999 – 12.2000 Formus Polska Sp. z o.o., Starszy Specjalista ds. Reklamy
  • Przeprowadziłam przetarg na agencję reklamową oraz uczestniczyłam w przetargu na agencję PR
  • Zrealizowałam kilka wysokobudżetowych kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych)
  • Wdrożyłam nowy system identyfikacji wizualnej (w tym rejestracja znaku do urzędu Patentowego)
  • Zorganizowałam 40 pokazów handlowych w 11 miastach Polski w przeciągu 2 miesięcy
10.1998 – 07.1999 Alcatel Polska S.A., Asystentka w Departamencie Marketingu
09.1997 – 06.1998 Hellmann Moritz International Forwarders, Pracownik Działu Logistyki