Kompetencje

Wykształcenie

  • 11.2009 – 06.2010 – Szkoła Trenerów Biznesu Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej (FRDL)
  • 02 – 12.2002 – Krajowe Centrum Edukacji Europejskiej – roczny program studiów dotyczący aspektów integracji Polski ze strukturami Unii Europejskiej
  • 01 – 10.1999 – Podyplomowe Studia Public Relations przy Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej ukończone z wyróżnieniem, praca dyplomowa: Rola public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową
  • 1993 -1998 – Szkoła Główna Handlowa:
    • studia dzienne na kierunku „Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne”, dyplom magistra z oceną bardzo dobrą
    • program studiów o Unii Europejskiej, (tzw. „ścieżka europejska”) zakończony uzyskaniem certyfikatu z oceną bardzo dobrą

 
Kursy, szkolenia

  • 03.2013 – konferencja i warsztaty „Internet ASAP” (organizator Eura 7)
  • 02.2013 – szkolenie „Visual Merchandising” (organizator Instytut Wolnej Myśli)
  • 10.2011 – megaseminarium „Psychologia Marketingu” z udziałem prof. Roberta Cialdiniego (organizator Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej)
  • 10.2010 – 02.2011 – szkolenie w Wielkiej Brytanii z komunikacji marketingowej i procesów marketingowych
  • 09.2010 – konferencja-warsztaty Marketing Kobiecy – prelegent (organizator MM Conferences)
  • 09.2010 – warsztaty umiejętności lidera, tygodniowy rejs szkoleniowy, w ramach projektu „Lider na Fali” (organizator Metrum)
  • 04.2010 – warsztaty umiejętności lidera w ramach projektu „Lider na Fali” (organizator Metrum)
  • 06.2008 – Szkolenie „Internet PR w praktyce. Wizerunek marki w sieci” (organizator Essentis)
  • 04.2008 – Szkolenie „E-marketing w praktyce. Wirtualne narzędzie, realne efekty” (organizator Essentis)
  • 03.2007 – Szkolenie „Zmiany i konflikty – rola managera” (organizator Door Training)
  • 10.2005 – Seminarium „Data mining” (organizator StatSoft)
  • 06.2005 – V Kongres Programów Lojalnościowych (organizator ECU Marketing)
  • 05.2005 – Szkolenie „Profesjonalne Zarządzanie Projektami” (organizator Energy Group)
  • 04.2004 – IV Kongres Programów Lojalnościowych (organizator ECU Marketing)
  • 05.2001 – „Billing workshops” – warsztaty billingowe w Dublinie w Irlandii (organizator eTel Group)
  • 02.2001 – szkolenie „Zrozumieć media”, zajęcia warsztatowe – kontakty z mediami (organizator BCA S.A.)
  • 04.2000 – II miejsce w konkursie na najlepszą kampanię promocyjną Superkonta Student Banku PKO BP (organizator I Ogólnopolskie Sympozjum Uczelni Ekonomicznych)