Marketing & PR

Posiadam 15 lat doświadczenia w zakresie zarządzania, marketingu i public relations, w tym ponad 5 lat w Europie i regionie CEE. Posiadam doświadczenie i widzę z następujących obszarów:

  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych
  • Komunikacja marketingowa: offline i digital, content marketing, e-marketing, social media
  • Public relations: materiały prasowe, relacje z mediami, CSR, komunikacja wewnętrzna
  • Zarządzanie marką, zarządzenie projektami
  • Wdrożenia produktów: analizy rynku, modele biznesowe, ustalenie cen, szkolenia sprzedaży
  • Wdrożenia nowych rozwiązań w oparciu o systemy IT: CRM, billing, IVR, CMS, SMS
  • Visual merchandising, otwarcia sklepów, trade marketing
  • Zarządzanie ludźmi: podlegli pracownicy – 5 osób, zespoły projektowe – ok. 20 osób

Najważniejsze osiągnięcia:

  •  Otwarcie 12 placówek firmy w Europie: sklepy, centra promocyjne, biura – projekty i wdrożenie: layout, komunikacja marketingowa (branding), meble, sprzęt – amway-experience.com
  • Wirtualny sklep umożliwiający zakupy online poprzez urządzenia mobilne po zeskanowaniu kodu QR (aplikacje na iOS i Android) – stworzenie nowego kanału sprzedaży – projekt i wdrożenie (Amway)
  • Launch Witaminy C Plus w 26 krajach, repozycjonowanie 2 kluczowych produktów multiwitaminowych w 25 krajach, launch All Plant Protein Powder w 23 krajach, launch Koenzym Q10 w 22 krajach, launch Iron Folic Plus w 16 krajach (Amway)
  • Wzrost liczby pozytywnych informacji o firmie w mediach o 35% w ciągu roku dzięki kreowaniu działań PR, opracowywaniu materiałów prasowych, udzielaniu wywiadów w mediach (Hays)
  • Wzrost oglądalności strony hays.pl o ponad 100% i liczby leadów o 400% w ciągu roku dzięki działaniom content marketingu i inbound marketingu (Hays)
  • Wzrost sprzedaży nowego produktu o ponad 35% dzięki wsparciu działań sprzedaży (materiały marketingowe, materiały instruktażowe, szkolenia, konkurs) (Hays)